StarDancer

Här kommer en bild som jag gjorde på en dansare som dansar bland stjärnorna. Huvudet bland molnen så att säga. Värdelöst skämt, jag vet ...

Varför har jag ens med det?

Här kommer bilden i alla fall :)

Bilden ligger även uppe här om ni vill se den större och i bättre upplösning.


Sedan vill jag bara påminna alla som fixar bilder att spara med jämna mellanrum!

Jag gjorde själv inte det tills alldeles nyligen (tio minuter sedan), då jag för första gången gjorde en bild där jag varken tagit inspiration eller följt en guide från någon annan.
Efter flera timmars ihärdigt arbete log jag nöjt och sparade, och fick upp ett meddelande som sa att GIMP.exe hade slutat att fungera.

Bilden sparades inte och det slutade med att jag inte fått ut någonting.
Men trots detta kändes det bra att veta att jag kan, och att dessutom lära sig att det kan vara bra att spara bilden efter varje stor ändring.

Någon gång i framtiden kanske jag gör om bilden och lägger upp den här :D


Kommentarer
Postat av: Fridolf II

Skitsnygg :D

2010-12-15 @ 17:53:38
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0